Studiu de satisfactie a angajaților - Imbunatateste performanta si retentia echipei cu EOS
Intelege si imbunatateste satisfactia si retentia angajaților! Cum? Folosind EOS (Employee Opinion Survey), cu alte cuvinte, studii de satisfacție a angajatilor.
Acest instrument este deosebit folositor si eficient in politicile de personal si chiar pentru employing branding. Fox Expert ofera EOS folosind platforme proprii tehnologice online avansate, chestionare personalizate pentru fiecare client in parte si aplicate online (si/sau creion-hartie). Asiguram anonimat pentru siguranta datelor si obtinerea de raspunsuri sincere din partea respondentilor. De asemenea, oferim rapoarte detaliate cu propuneri si analiza raspunsurilor calitative, precum si consultanta in implementarea schimbarilor sugerate de rezultatele studiilor realizate.
Descopera cum feedback-ul angajatilor poate transforma cultura organizationala si poate creste performanta si retentia echipei tale!
Ce este un EOS - Employee Satisfaction Survey?
Un studiu de satisfactie a angajatilor (EOS) este un instrument valoros care poate fi folosit de companii pentru a masura nivelul de satisfactie, angajament si bunastare al angajatilor. Acesta permite organizatiilor sa inteleaga mai bine nevoile si preocuparile echipei, oferindu-le date clare pentru imbunatatirea proceselor interne
De ce este important un Studiu de Satisfactie a Angajatilor?
Un studiu de satisfactie bine implementat contribuie direct la:
- Cresterea motivatiei angajatilor
- Reducerea ratei de turnover, predictibilitatea fluctuatiei de personal
- Imbunatatirea comunicarii inter- si intra-departamentale
- Crearea unui mediu de lucru mai satisfacator si mai productiv
- Cresterea loialitatii angajatilor si imbunatatirea imaginii companiei (este un instrument de employer branding)
Prin implementarea periodica a unor astfel de studii (anual sau la fiecare doi ani), se pot face analize comparative valoroase care permit integrarea feedback-ului pentru dezvoltarea planurilor de actiune si ajustarea lor, dupa caz.
Cum functioneaza studiul de satisfactie EOS?
- Proiectarea instrumentului de evaluare cu Board-ul companiei
- Colectarea datelor: prin chestionare anonime, angajatii ofera feedback sincer despre diferite aspecte ale activitatii lor profesionale dar si ale interactiunii profesionale/alte aspecte legate de locul de munca
- Analiza rezultatelor: raspunsurile sunt centralizate si analizate pentru a identifica tendinte, probleme si zone care necesita imbunatatiri, dar si a releva punctele forte ale companiei.
- Implementarea schimbarilor: pe baza feedback-ului, companiile pot face ajustari strategice pentru a imbunatati satisfactia angajatilor si performanta generala.
Realizeaza evaluarea potrivirii cu postul pentru candidati. Contacteaza-ne!
Doresti o evaluare de personal? Ia legatura cu noi!
Incepe azi un Studiu de satisfactie a angajatilor!