Joburi si oportunitati de cariere cu Fox Expert Advice


joburi-full-time-part-time-remote-on-siteDaca in aceasta perioada sunteti interesat de joburi si nu ati reusit sa va gasiti unul potrivit, cu FOX EXPERT ADVICE puteti creste sansele sa va angajati.

Suntem alaturi de cei care cauta un loc de munca printr-o lista a locurilor de munca pe care le avem cel mai frecvent deschise in cadrul companiei. O puteti consulta direct aici. Daca ne puneti la dispozitie un cv, vom avea in vedere candidatura dvs pentru locurile de munca potrivite si disponibile.

De asemenea, consultantii nostri va pot oferi consiliere profesionala. Pentru a va cunoaste mai bine interesele, ce loc de munca vi se potriveste, putem aplica un test orientare profesionala. Acesta este foarte potrivit absolventilor, celor aflati la inceput de cariera sau celor care doresc o reprofilare profesionala.

Cum sa aplicati la joburi de interes

In primul rand, asigurati-va ca va aveti cv-ul cu informatii detaliate despre activitatea desfasurata si  adaptate la cerintele specifice ale rolului. Acest cv este important sa se regaseaca pe diferite platforme de joburi, dintre care cel mai folosit in prezent de catre recruiteri este Linkedin.

Ce este Linkedin?

Linkedin este o retea profesionala prin care diferiti oameni, din toate partile lumii, se conecteaza si promoveaza lista de joburi deschise in companii. Pe Linkedin, companiile isi promoveaza activitatea, iar candidatii isi pot cauta un nou loc de munca. In cazul in care nu ai inca un profil activ, iti recomandam sa creezi unul. Adauga apoi la reteaua ta cat mai multe persoane de contact, in special din domeniul HR.  Este  important sa stabilesti contacte cu persoane care lucreaza in industria sau domeniul care va intereseaza cel mai mult. Un mesaj personalizat pentru o discutie de cunoastere ar putea sa te aduca mai aproape de jobul dorit.

Cum cauti joburi pe Linkedin?

Exista un tool dedicat exact cautarii de joburi, anume Jobs. Un mesaj personalizat pentru o discutie de cunoastere este o idee excelenta. Il poti transmite persoanelor din industria de interes si din HR, dupa acceptarea conexiunii.

Pentru joburi pe piata locala, dar si internationala, Linkedin este deosebit de eficace. Este suficient sa extinzi aria de cautare geografica prin intermediul platformei si sa adaugati contacte din orasele sau tarile de interes.

Comunica faptul ca esti in cautare activa de joburi

Nu in ultimul rand, simpla completare a unui profil pe Linkedin nu va fi suficienta. Pentru a creste vizibilitatea profilului pentru potentiale interviuri, poti seta la poza de profil un logo ce indica faptul ca esti in cautarea unui loc de munca. Astfel, Recruiterii vor remarca disponibilitatea ta pentru joburi. Totodata, poti folosi sugestiile noastre din acest articol. Acceptati invitatiile venite din partea profesionistilor de a va conecta reteaua Linkedin si verificati din cand in cand mesajele din Inbox. S-ar putea ca un Recruiter sa va trimita o invitatie pentru a discuta despre un loc de munca vacant.

Joburi remote

Daca sunteti in cautarea unor joburi remote, mentionati acest lucru inca de la inceput potentialilor angajatori. Puteti face lucrul acest incluzand o mentiune in cv, in scrisoarea de intentie sau intr-un mesaj succint si personalizat. Desi dupa pandemie, multe dintre companii au revenit la lucrul on-site, pentru unele joburi s-ar putea prefera angajarea remote. De exemplu, pentru joburile din customer support sau pentru situatia companiilor aflate in start-up, ar putea fi mai multe locuri de munca remote disponibile. De asemenea, cautarea de candidati pentru joburi remote fara experienta este preferata in call-center, traduceri, content marketing si social media, fara a ne limita la aceasta enumerare.

Joburi BUCURESTI I Joburi BRASOV I Joburi IASI I Joburi CLUJ
Joburi TIMISOARA I Joburi SLATINA I Joburi REMOTE

Cerinte:

  • studii superioare finalizate;
  • limba engleza – nivel avansat;
  • foarte bune cunostinte Excel (sortare/cautare/vlookup/pivoti);
  • experienta in lucrul cu programe ERP reprezinta un plus, SAP reprezinta un plus;
  • persoana comunicativa, foarte organizata, bun coechipier;
  • experienta anterioara similara (ofertare/preluare comenzi/ coordonare livrare/legatura cu clientii si furnizorii/raportare);
  • experienta anterioara similara in raport cu un domeniu tehnic reprezinta un mare plus;

Responsabilitati:

procesarea comenzilor companiei, urmarirea livrarilor, rezolvarea diverselor solicitari venite din partea clientului, urmarirea platilor/comenzilor/incasarilor, mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii financiar-contabilitate (pregatire deconturi, facturi).

Cerinte:

  • absolvent studii superioare profil economic/financiar sau contabil
  • experienta profesionala in domeniul financiar-contabilitate
  • cunoasterea pachetului MS OFFICE cu precadere EXCEL
  • experienta in utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP
  • nivel mediu-avansat de cunoaștere a limbii engleze
  • cunostinte de fiscalitate si legislatie financiar-contabila
  • persoana organizata, cu inițiativa și interesata de o colaborare pe termen lung

Responsabilitati: 

indeplinirea activitatii financiar-contabile complete

Cerinte:

  • studii superioare finalizate, studiile tehnice pot reprezenta un avantaj
  • abilitati de lucru in echipa; determinare si seriozitate, abilitatea de a gestiona munca sub presiune
  • abilitati de negociere, limba engleza – fluent
  • experienta in achizitii poate reprezenta un avantaj/criteriu de departajare al candidatilor

Responsabilitati:

  • managementul stocului pentru anumite categorii de produse: analiza, raportare si intocmire necesar stoc
  • mentinerea relatiei cu toti producatorii/furnizorii produselor sau serviciilor de care raspunde
  • organizare flux comenzi de la intocmirea necesarului si pana la livrarea materialelor in depozit
  • ofertare proiecte punctuale pentru clienti, rapoarte achizitie, rapoarte stoc
  • uport departament vanzari pentru ofertare back to back sau spot
  • gestionarea documentelor pentru toate comenzile pana la momentul receptiei

Cerinte:

  • experienta in domeniul vanzarilor directe de minim 1 an
  • permis cat B, disponilitate deplasari 
    persoana dinamica, prezentabila, seriozitate
  • studii superioare finalizate
  • experienta anterioara in domeniul vanzarilor de materiale constructii/vanzare catre clienti industriali/B2B reprezinta un mare plus

Responsabilitati:

mentine si dezvolta portofoliul de clienti pe zona alocata.

Cerinte:

Studii tehnice finalizate;
Experienta in vanzari tehnice consultative B2B, respectiv in vanzari pe “proiecte”;
Experienta tehnica anterioara reprezinta un mare plus;
Limba engleza – reprezinta un plus;
Disponibilitate deplasari, permis conducere cat. B, capacitate de a lucra autonom si constiincios;
Domiciliul in unul din orasele indicate, pozitia va fi una de tip „home-office”

Responsabilitati:

Actioneaza pentru realizarea planului de vanzari si profit trasat de conducerea firmei pentru zona sa de activitate;
Mentine si dezvolta porfofoliul de clienti;
Indeplineste planul de marketing trasat de conducerea firmei;
Identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse/solutii noi;
Propune clientului solutii;
Asigura calitatea serviciilor pre/post-vanzare.

Cerinte:
Studii tehnice finalizate;
Experienta in vanzari tehnice consultative B2B, respectiv in vanzari pe “proiecte”;
Experienta tehnica anterioara reprezinta un mare plus;
Limba engleza – reprezinta un plus;
Disponibilitate deplasari, permis conducere cat. B, capacitate de a lucra autonom si constiincios;
Domiciliul in unul din orasele indicate, pozitia va fi una de tip „home-office”

Responsabilitati:

Actioneaza pentru realizarea planului de vanzari si profit trasat de conducerea firmei pentru zona sa de activitate;
Mentine si dezvolta porfofoliul de clienti;
Indeplineste planul de marketing trasat de conducerea firmei;
Identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse/solutii noi;
Propune clientului solutii;
Asigura calitatea serviciilor pre/post-vanzare.

Cerinte:

  • absolvent de Instalatii (reprezinta un mare plus) sau domenii tehnice complementare (Hidrotehnica, Construcții Civile, Energetica)
  • experienta in ofertare, cunostintele SAP reprezinta un plus

Responsabilitati:

Derularea de activitati comerciale orientate catre client si acordarea de consultanta clientului tehnico-comercial;
Prelucrarea proiectelor in colaborare cu reprezentantul de vanzari/consultantul tehnic;
Suplinirea reprezentatului de vanzari din zona alocata conform competentelor stabilite;
Prelucrarea si intocmirea ofertelor;
Prelucrarea si intocmirea comenzilor;
Sustinerea reprezentantului de vanzari/consultantului tehnic in discutiile cu potentialii clienti;
Consultanta cu privire la alegerea tipului de instalatie;
Alegerea produselor;
Clarificarea tehnica a comenzilor inclusiv la piesele de schimb;
Acordarea de consultanta persoanelor care cer informatii la sediulcompaniei sau prin telefon;
Clarificarea comenzilor comerciale, verificarea comenzilor (intocmire);
Prelucrarea comerciala a retururilor;
Informarea clientilor din zona alocata asupra zilei si orei de livrare.

Cerinte:

  • absolvent de studii superioare in domeniul electric, electronica sau eletrotehnica
  • cunostinte avansate AUTOCAD si EPLAN
  • cunostinte limba engleza reprezinta un mare plus

Responsabilitati:

Proiectarea proiectelor in domeniul automatizarilor industriale/energiei regenerabile.

Cerinte:

  • absolvent/a de studii superioare, de preferat economice sau tehnice
  • cunostintele SAP reprezinta un plus
  • cunostinte limba engleza – nivel bun conversational reprezinta un mare plus
  • experienta in domeniul logisticii, minim 2 ani

Responsabilitati:
Asigurarea zilnica a numarului de mijloace de transport, necesare desfasurarii in buna regula a livrarilor catre clientii companiei;
Intocmirea zilnica a planului de livrari din depozit catre clientii companiei;
Initierea, planificarea, monitorizarea, controlul si finalizarea transporturilor externe si interne de marfuri;
Organizarea livrarilor de la furnizori catre depozite sau client;
Optimizarea zilnica a rutelor de transport;
Reducerea volumului de marfuri transferate intre – depozite;
Reducerea costurilor de transport;
Optimizarea structurii stocului in depozite alaturi de manageri/colegi;
Optimizarea spatiilor de depozitare alaturi de Warehouse Manager/Branch Manager;
Monitorizarea stricta a materialelor slow si no mover, scaderea permanenta a nivelului acestora;
Asigura trasabilitatea marfurilor (gestionarea certificatelor de calitate si etichetelor).

Cerinte:

  • studii superioare juridice
  • buna stapanire a legislatiei, Codului Civil, Codului Muncii, dreptului comercial
  • limba engleza nivel avansat
  • persoana atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita, excelente abilitati de comunicare, viteza de lucru

Responsabilitati:

  • gestionarea documentelor juridice, a contractelor
  • gestrionarea relatiei cu Registrul Comertului
  • negocierea contractelor companiei in relatie cu tertii/autoritatile

Doresti sa iti gasim un job mai bun?