Studiu satisfactie angajati EOS: un solid instrument de employer branding
Un studiu satisfactie angajati EOS este un puternic instrument de feedback si employer branding. EOS (Employees Satisfaction Survey) permite masurarea engagementului angajatilor si a performantei organizationale. S-ar putea sa credeti ca nu trebuie sa va faceti griji cu privire la brandul de angajator daca aveti o companie careia ii merge bine. Dar adevarul este ca, desi conteaza, faptul de a avea o companie in crestere sau profitabila, nu este suficient. Daca doriti o strategie pentru a construi o echipa competenta pe care sa va bazati, trebuie sa fiti atenti la imaginea companiei dvs atat in randul candidatilor, dar si al angajatilor. Un employer branding puternic inseamna o reputatie foarte buna a companiei in randul candidatilor si angajatilor. Pentru procesul de angajare, merge dincolo de simpla postare online a anunturilor sau de o prezentare frumoasa. Implica cultura organizationala credibila, oportunitati de dezvoltare, un mediu benefic de lucru, felul in care sunt tratati oamenii, respectarea angajamentelor, beneficiile. Daca angajatii au parte de o experienta pozitiva, vad compania dvs ca pe un loc in care se pot dezvolta si au siguranta locului de munca, puteti afla printr-un studiu satisfactie angajati.
Importanta instrumentelor de Employer Branding pentru atragerea si retentia celor mai buni angajati
Employer Branding este un concept care se adreseaza companiilor interesate de atragerea si retentia celor mai bun angajati. Acest concept graviteaza in jurul reputatiei unei companii. Brandul de angajator face diferenta intre a fi sau nu ales ca angajator de catre un candidat, intre “usurinta” sau dificultatea de a atrage cei mai buni candidati din piata intr-o companie.A avea un brand de angajator puternic ajuta la atragerea candidatilor de calitate si la pastrarea angajatilor buni – si nu este vorba doar despre ceea ce face compania sau despre cat de multi bani plateste. O buna reputatie se vede si in modul in care compania ii trateaza pe cei care sunt deja la bord. Despre perceptia angajatilor asupra companiei si despre factorii de motivare si demotivare puteti afla mai multe printr-un studiu satisfactie angajati EOS. Nu in ultimul rand, printr-un studiu satisfactie angajati EOS puteti decela concluzii importante despre noi instrumente de motivare si verifica impactul noilor politici implementate.
Sumarizand, un brand de angajator puternic va poate ajuta:
- sa atrageti talente si sa le retineti, reducand riscurile recrutarii
- sa cresteti angajamentul angajatilor, dorinta lor de a-si desavarsi pregatirea profesionala si de a o vedea pusa in valoare la maxim
- sa reduceti fluctuatia de personal – puteti realiza cu succes acest lucru printr-un studiu satisfactie angajati EOS aplicat consecvent dar si prin aplicarea de exit interviuri
EOS customizabil, online, pe platforma dedicata si dezvoltata de Fox Expert Advice impreuna cu clientii
Construirea unui employer branding presupune angajament constant. Poti avea angajati care fac diferenta, daca acestia stiu ca se alatura unei companii care face diferenta. Este nevoie de initiative si strategii coerente din partea angajatorilor. Fox Expert pune la dispozitia clientilor sai diferite studii organizationale si evaluari, care sustin consolidarea brandului de angajator. Un astfel de instrument este un studiu satisfactie angajati EOS, care poate fi implementat anual sau la fiecare doi ani. Fox Expert Advice aplica studii satisfactie angajati personalizate impreuna cu angajatorii, pe realitatea companiei si ariile de interes. De asemenea, fiecare studiu satisfactie angajati EOS va fi implementat de echipa noastra pe platforme online dedicate, dar si in varianta creion-hartie, unde este cazul.
Ce informatii se obtin printr-un studiu satisfactie angajati EOS
Un studiu satisfactie angajati EOS ofera informatii valoroase despre:
- impactul politicii de resurse umane implementate
- perceptia angajatilor asupra organizatiei
- punctele forte si critice prin ochii angajatilor in compania dvs
- perceptia legata de gradul de incarcare a normei la locul de munca
Beneficiile unui studiu satisfactie angajati EOS
- descoperiti modul in care puteti intari motivatia angajatilor sau identificati factorii de demotivare si actionati asupra lor, ceea ce impacteaza direct asupra brandului de angajator
- proiectati instrumente de beneficii si compensatii sau le adaptati la schimbari necesare
- previzionati daca va veti confrunta cu o fluctuatie de personal semnificativa in perioada urmatoare
- identificati punctele forte ale angajatilor si modelele de leadership eficiente in companie, pentru a le replica
- identificati nevoile de schimbare in compania dvs
Alte instrumente si servicii de employer branding oferite de Fox Expert Advice
Doriti sa aflati cum va putem ajuta?