REVISAL SI ADMINISTRARE PERSONAL

revisal-administrare-personal

Externalizarea serviciilor de Revisal si administrare a personalului este o modalitate de organizare eficienta atat financiar, cat al consumului de timp. De asemenea, este eficace si din punct de vedere al necesitatii de cunoastere aprofundata a legislatiei muncii si aplicare corecta a acesteia, din partea persoanelor responsabile. Daca nu aveti un departament HR intern, externalizarea este solutia ideala. Daca aveti un departament intern,  puteti recurge la outsourcing cand personalul se dedica altor roluri.

Externalizarea  Revisal si a administrarii de personal prin Fox Expert Advice, va ofera acces la profesionisti cu inalta calificare. Acestia va pot ajuta sa gestionati administrativ si legislativ, miscarile de personal si intreaga documentatie conexa. De asemenea, ne vom ocupa de actualizarea corecta a Revisal si de transmiterea la timp a modificarilor in Reges.

Ce este Revisal?

Revisal este un sistem obligatoriu pentru toate companiile din Romania, reglementat de Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii. Acesta permite angajatorilor sa inregistreze informatiile esentiale despre salariati, inclusiv datele personale, contractele de munca, modificarile acestora, precum si incetarea raporturilor de munca. Datele din Revisal sunt verificate de ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca). Nerespectarea reglementarilor atrage sanctiuni.

Orice modificare a contractului de munca (modificarea salariului, schimbarea locului de munca, transferul unui angajat, etc.) trebuie inregistrata in termen de 20 de zile lucratoare.

Documente perfect armonizate legislativ cu Fox Expert Advice

O afacere care are angajati, nu poate functiona corect si sigur fara a avea asigurate serviciile de Revisal si de administrare personal. Pentru o implementare corecta a Revisal si administrarea de personal, incepem printr-o analiza a nevoilor dvs. Vom face un audit al dosarelor angajatilor, dar si a rapoartelor Revisal. Procedam astfel mai ales in cazul firmelor care nu sunt nou infiintate, intrucat avem un istoric care poate fi verificat. Pentru a ne asigura ca nu riscati sanctiuni, daca vom identifica erori in administrarea Revisal sau a dosarelor de personal, le vom corecta.

Partea de administrare personal derulata de catre noi presupune:

  • intocmirea si administrarea dosarelor de personal si a registrelor
  • intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea acestora de la data inceperii activitatii pana la incetarea acesteia
  • intocmirea actelor aditionale in baza modificarilor intervenite asupra clauzelor din contractele individuale de munca
  • intocmirea deciziilor de incetare sau suspendare a contractelor individuale de munca in baza informatiilor furnizate de catre client, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea adeverintelor de vechime pentru perioada lucrata in cadrul companiei
  • transmiterea tuturor informatiilor legate de incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca in REVISAL, respectiv in Reges, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea rapoartelor privind concediile de odihna/concediile medicale efectuate
  • intocmirea fiselor de post, a Regulamentului Intern, Contractului Colectiv de munca la nivel de unitate
  • intocmirea documentelor necesare in cazul cercetarilor disciplinare ale salariatilor
  • clientul este reprezentat in relatia cu autoritatile (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj) in cazul unui control initiat de catre acestea
  • intocmirea adeverintelor pentru certificarea activitatii salariatilor, adeverinte solicitate de catre autoritati sau banci

Solicita o oferta personalizata!